sobota, 2 maja 2015

moje pasje: FOTOPOST #1

Witam Was w majowy weekend, dziś chciałabym zaproponować Wam post dotyczący mojej największej pasji czyli fotografii. Opowiem Wam o moich początkach i drobnych osiągnięciach, a także pokażę kilka zdjęć z ostatniego tygodnia, ciekawi? ;)



 Wszystko zaczęło się już w podstawówce, byłam chyba w 5 klasie kiedy wybrałam się na moje pierwsze zdjęcia. Na początku były to towarzyskie spotkania z koleżanką, której przy okazji cykałam kilka fotek, później zainteresowałam się bardziej fotografią natury ponieważ wydaje mi się, że lepiej się z nią współpracuje. I tak zostało do dzisiaj - w moim portfolio można znaleźć więcej kwiatków i robaczków niż konkretnych sesji z ludźmi. Nie przeszkadza mi to ponieważ lubię dostrzegać drobne piękno. Moim pierwszym aparatem była zwykła cyfrówka marki KODAK, którą dostałam na komunię. Służyła mi bardzo długo i naprawdę nie mogę na nią narzekać. Niestety nie mam zdjęć z tamtego okresu z powodu zmiany komputera ale wspominam ten aparat bardzo dobrze.
W klasie 2giej gimnazjum, czyli jakieś dwa lata temu dostałam od rodziców lustrzankę, o którą dość długo musiałam zabiegać. Był to pewien przełom dla mnie ponieważ robione nią zdjęcia były o wiele lepszej jakości, aparat ten dawał mi o wiele więcej możliwości niż jego poprzednik. Poprzez cały ten czas spotykałam się ze słowami uznania, a także nieuzasadnionej krytyki, która niestety nie dotyczyła moich zdjęć tylko mojej osoby, były to głupie tekst typu : 'Pani fotograf" i tak dalej. Starałam się tym nigdy nie przejmować, bo to tylko ludzie, którzy zawsze będą patrzeć żebyś miała mniej od nich ;)
Nie reagując na docinki zazdrosnych koleżanek starałam się działać dalej, dziś mam na koncie mnóstwo zdjęć i kilka wyróżnień w lokalnych konkursach. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że nie robię zdjęć aż tak często jak kiedyś co wynika pewnie z braku czasu i 'zimowego zastoju'. Na szczęście wszystko już obudziło się do życia i obiektów do fotografowania jest coraz więcej. Mam też cichą nadzieję, że niedługo w moim portfolio pojawi się więcej twarzy. Chciałabym zaznaczyć, że chętnie dojadę na zdjęcia do Wrocławia, Bolesławca, Legnicy, Zgorzelca i okolic. Więc jeśli mieszka ktoś w pobliżu to zapraszam do kontaktu w wiadomości lub komentarzu
Kochani, od kilku dni poluję na ostre poranne światło, jednak kilka dni z rzędu pogoda mnie zawiodła. Dzisiaj też nie było najlepiej ale postanowiłam zwlec się z łóżka mimo wszystko i nie żałuję. Słoneczko od czasu do czasu przebijało się przez chmury co dawało ciekawy efekt widoczny na niektórych zdjęciach. Uwielbiam na zdjęciach motyw wody w naturze o czym będziecie mogli się sami przekonać



Zmieniłam wczoraj emblemat na blogu i wydaje mi się, że jest troszkę bardziej hm ' żywo ' co sądzicie? Marzy mi się jakiś ładny szablon, jeśli ktoś coś chciałby zaproponować to byłabym mega wdzięczna :)


 Chciałabym dodawać tutaj jak najczęściej takie fotoposty. Dajcie znać czy podobały Wam się zdjęcia, jeśli macie ochotę możecie polubić moją stronę na Facebooku, po prawej stronie bloga jest zakładka. Miłej majówki moi drodzy, mam nadzieję że uda mi się odezwać niedługo.

5 komentarzy :

  1. Kochana mogłabyś zdradzić jakim obiektywem wykonywałaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ! Pieseł wyszedł uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) a piesek wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjecia... dobrze, że masz taką pasję! :)

    OdpowiedzUsuń